Twitter

Rekiny biznesu w mediach

czwartek, 12 maja 2016

Rekiny biznesu w mediach

Lektura mowy noblowskiej Wisławy Szymborskiej może być najlepszą lekcją z wystąpień publicznych. Felietony Umberto Eco ukazujące się w „L’Espresso” stanowią doskonałe tło dla zrozumienia: dlaczego człowiek biznesu powinien przygotowywać się do wystąpień w mediach. Ciekawe czy Eco myślał o tym, kiedy je pisał? Przekonacie się o tym Państwo po lekturze książki „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego” Aleksandry Ślifirskiej. To druga część wydanego w 2014 roku bestsellera PWN „Medialne lwy dla rekinów biznesu”. 8 rekinów biznesu wspólnie z Aleksandrą Ślifirską, trenerem komunikacji biznesowej i medialnej stworzyło zbiór elitarnych lekcji z komunikacji biznesowej i medialnej. Henryka Bochniarz, Irena Eris, Rafał Brzoska, Jacek Santorski, Joanna Przetakiwicz, Rafał Bauer i Jarosław Zagórowski. Bohaterowie książki nie udzielają rad ex catedra, nie robi tego także sama autorka. Czytelnik zainspirowany lekcjami przedsiębiorców, do których autorka wprowadza ćwiczenia oparte m.in. na kontekstach z literatury i sztuki, ma odnaleźć swój własny styl komunikacji w biznesie. To poszukiwanie własnego stylu autorka opisuje poprzez wprowadzenie programu o nazwie Communication Quest – autorskiego programu dla biznesowych przywódców, przez którego podstawową część można przejść w III części tej publikacji. To z pewnością będzie książka, o której wielu powie, że nie powinna stać tylko na półce z literaturą biznesową. Piękna. Pełna sztuki. Bo biznes kocha piękno i sztukę. Dlatego nie zaczynaj czytania tej książki od notatek. Raczej poszukaj wygodnego, pięknego fotela i usiądź z filiżanką kawy. Odpocznij. Życie jest takie piękne.
Konfederacja LewiatanStowarzyszenie Kongres KobietEFNI